Aankondiging Herstart Blog Gezonde Voeding // Blog rehearsed healthy recipes

Ik ben iemand die altijd graag gekookt heeft

Evenwel sedert het ogenblik dat ik alleen gevallen ben en alleen aan tafel moest, was de zin om nog veel tijd in lekker koken te besteden volledig weg.

Ook de zin om nog andere mensen uit te nodigen en voor hen te koken was weg.

Ik hield het op snel-klaar-maaltijden, gewoon pakketjes uit de grothandel, snel opwarmen in de microgolf en dat was het.

Evenwel, nu dat ik stilaan uit mijn rouwproces begin te raken, begin ik stilaan de draad weer op te nemen, begin ik terug steeds meer en meer terug te experimenteren en met de eindejaarsfeesten die razendsnel zullen beginnen aan te komen heb ik besloten deze blog terug op te starten.

Ik ga ook zien om andere Blogsites die ik het verleden heb gemaakt terug bij te werken en bij te voegen aan mijn profiel.

Bekijk het maar hier beneden, en vergeet vooral niet om U in te schrijven op de nieuwsbrieven van de verschillende Blogs.

PS;  er zullen in mijn profiel de komende dagen nog blogs worden bijgevoegd die ik verwaarloosd heb sinds ik alleen gevallen ben, die ik nu ga bijwerken, verbeteren en terug opnieuw activeren. Ook de Lay-Out van deze Blog zal verder worden aangepast

Theo Herbots Blogger, Websitecreator, MLM

Theo Herbots Blogger, Websitecreator, MLM

(You can read this message on my blogs in 110 languages) Ik heb reeds meer dan 100 websites gemaakt, U kunt in dit profiel er enkele van terugvinden. Ze allemaal weergeven zou teveel zijn Bedankt voor Uw bezoek en het vertrouwen Vriendelijke Groet THEO HERBOTS

Geverifieerde services

Bekijk volledige profiel →

Vind ons leuk op Facebook om meer van dit soort verhalen te krijgen!

#Gezonde recepten #Theo Herbots

Ik zou het ten zeerste waarderen indien U hier een reactie zou willen plaatsen "Thanks"